Tisdag hela dan.

 De är idag de :P

 Idag klev man upp fyra imorse... jobbigt värre, drömde till o med att jag klädde på mig *asg* men tog mig upp iaf, va på stolpen runt halv fem imorse. Lastade upp o åkte mot Ösd. När vi kom fram till ösd började man halvsova, sov inge bra inatt... För varmt för kallt för varmt för kallt. rulla runt runt runt runt. Mitt lilla problem med förmiddag..
 Men allt gick finfint iaf, de går rätt fort när marken bli mjuk har jag märkt vi va som inne i en kvart o sen va de mjukt på vägen ut. Ointressant säger säkert en del men de är min vardag nu för tiden.
 Va inne på fabriken halv tre, bytte då o åkte på affärn. Sen hem vilade lite, fikade o bytte kläder till träningskläder, körde ett bänkpass idag med Ellen, nice. Känner mig mör i kroppen nu kan jag lova. Blir väl en blandning av ben och kondition imorgon, im going to die. Så skriver inte jag ngt mer så kan ni ju räkna med att jag är död ;) hehe.
 Har sen ätit middag, gjort matdosa, irriterat mig på swedbanks sida.. Ligger nere, ngt med ena servern........ Störigt.. Menmen inge o göra åt.
 Annars så har jag inte gjort så mkt, spelat lite crims o stökat på. Bloggar nu som ni ser. Blir en välbehövlig dusch sen o sääääng. Kommer va död imorgon, borde ha duschat tidigare. Men man tycker ju att man har ju sååååå mkt tid på sig.. Eller så inte. Suck. Jaja, skyll sig själv regeln på de där, är ju bara imorgon kvar så. Måste komma ihåg papprena, kom ihåg kom ihåg. Glömt.

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vet :P hehe! Coffe skulle aldrig göra något sånt, så det där var ju lätt underhållande ;)

Tack detsamma. När kommer du in till stan och festar med oss då? :D

2009-04-14 @ 23:19:23
URL: http://alisess.blogg.se/
Postat av: Simon

hörredu bettan, det var ett tag sen du bloggade senast:P

2009-04-16 @ 13:27:24
URL: http://yoyoyostory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0