Werner 2 und Werner 5

 De är jag o Ellen de, idag leker vi bibliotekarier ;) Har lånat ut o lånat tillbaka böcker, ställt ut o letat böcker :) Vi är duktiga vi när Loulou inte är på hemma fronten. Har även slagit upp matteboken men stängde den nästan lika snabbt... Fattar ju noll av vad de är för nått jag håller på med.. Suck, GUNNAR! Varför har du lov för?
 Simon är här också, kollar in vårat jobbande och är ivägen ;) Kastar kapsyler för tillfället. Dricker cola o mår gott den lilla laaaata jäveln ;)
 Fia är också här, fixar sina bilder in i det sista, hon ska som ha utställning här på bibblan nästa vecka på sina Fantasybilder :) Så kom förbi och titta vett ja! :)
 Har för övrigt fått två dagars intro på Tallis :) *Im happy* Ger ngr kronor mer i kassan iaf. Brabra :) Känns tokigt bra faktiskt, ska få börja på trean så jag krockar ju inte med Ellen för hon har jobbar på ettan och tvåan :) *Feels good*
 Kanske en vändning till slut eller? De kanske ordnar upp sig, de vore nice, riktigt nice :) 

 Men nejj nu ska jag ta o va social med folket. Ska sen till grannarna o hälsa på, ta kort på sötnosarna :)

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Tina

Vill HA!!!

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=239846&inriktning=11&typ=



/T =)

2009-04-18 @ 12:00:20
URL: http://teamart.blogg.se/
Postat av: Tina

hade jag bara pengar så! hingsten som man kunde få henne betäkt med var bara sååå fin han med!

Föresten, ska du inte slå till å köpa Tösa du! =)

2009-04-18 @ 16:13:08
URL: http://teamart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0