Pics :)

 Jajjemen nu har man lite tid över att lägga in lite bilder från veckans fotoövningar.

I torsdags va jag och Mixxa till Dödafallen och lekte lite med kamererna. :)
Så här kommer ngr bilder från den övningen. Men klicka på bilderna för att få dom större ;)






Vissa av bilderna är tagna i vattnet, gissa vilka ;)

I fredags va jag, Lillan och Mixxa till Älghägna och spana in lite där, fick kontakt med en av korna med en av sina kalvar direkt :) Så här kommer bilderna på dom :)








Har även hunnit med att va på stranden i helgen och solat och badat, även Fugelsta marknaden va man på :) Jag och Fia va till Ulla och hälsade på innan den började i lördags, drack en massa kaffe o surrade i massor :)
 Hund och hästvakt har man också varit hela helgen, gjorde mitt sista idag, verkade hovarna på pållarna innan jag o syster tog oss en sväng på dom :) Kommer ha sviiiin ont i arlse imorgon men de va de faan värt :)
Sitter nu hos Fia, har fått lånat hennes dator nu en sväng för att lyckas ladda upp bilderna på en o samma gång istället för att de ska ta hundra år på våran!!

Men ngn bild från stranden har man ju också ;)


Nej de va allt för idag :)
Tack o hejj! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Uhuuh, ser kallt ut i vattnet :P

2009-08-10 @ 12:11:15
URL: http://saralundins.blogg.se/
Postat av: Tina

Fina bilder :)

2009-08-12 @ 13:02:44
URL: http://teamart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0