Duke of Earl.

 De är vad som jag lyssnar om o om igen på för tillfället, vet inte varför jag har fastnat för låten men nått är de med den som gör att den får gå om o om igen.

 Började morgonen med att kliva upp sex, åkte i tid för att va på jobbet i tid, tror ni de lyckades? nejj då, de stod en häst vid vägkanten så stopp på bilen, knacka på hos ägarna tjugo i sju för att säga du, din häst, Peeeek peeek, där ;) haha. Hästen kom hem till sig iaf. :)
 Så fem minuter i sju kom jag in på personalrummet ;) En snabbkaffe o sen börja jobba :)
Fick reda på att en av favvisarna dog igår :( De va trist.. Han va ju stentuff.. Men så är de ju alltid, dom bästa dör först..

 Annars har de inte hänt så mkt, tagit de lugnt, spanat in regnet, handlat, tagit en promenad o ätit. Ska väl duscha o kolla på tvn.

 Nej de va nog allt från mig.

På återseende! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0