Ghostlakeroad ;)

 Jupp, de är där man sitter för tillfället ;)

 Igår då efter lite tvtittande med mor drog jag iväg till Lillan, vi tittade på två filmer o sen vart de i säng. Mkt surr :) Vaknade på natten av att fröken här stod upp i rummet, varför? Sömngångare? Ta fram en videokamera här o spela in Lillan ;) hehe.
 Idag har vi segat framför tvn, varit till Övsjö o badat.. Eller jag slängde mig i från bryggan sprang upp ur vattnet o på med varma kläder!!! De va ju kallt som faaaaan ju, som isbitar som försökte gå igenom kroppen... Brrrrrrr... Menmen. jag försökte iaf ;)
 Sen vart de kladdkaka hos Fia, myyys gott dessutom :)
Och nu är man på Gastsjövägen igen, ska fika lite nu, igen ;) Gott med fika ju ;)
 
Kul att mina läsare har hittat tillbaka till min blogg igen :) Ska försöka skärpa mig o skriva lite varje dag :)

På återseeende! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0