Jajjemen.

 Nu har de gått en massa dagar sen sist, åter igen. Har ju som inte tid att sitta ner vid datorn och när jag väl har tid då cepar internet ur o jag blir irriterad o skiter i allt. Men nu sitter jag här en sväng iaf tänkte ge er en liten uppdatering av vad som har hänt under veckan.

 I tisdags va jag o Lillan hundvakt åt Chappe, han har ju som gjort illa sig så de va till o va hemma o va social med den lilla kraken så han inte förstörde sårskorpena.. Men vi tittade på film o stökade på, Helene kom förbi på kvällen också o tittade med oss. Lillan kom på den smarta idéen att tvätta våra fiiina bilar, så nu är dom blanka igen :) Bra där Lillan :)
 
 I onsdags så for jag o Lillan till VästerÖvsjö o skottade ur allt gammalt hö på lagårdsbotten.. Måste ha varit upp emot ett ton som låg där.. Men faan va fint de vart sen :)
 På kvällningen va vi iväg på Allsång på Övsjö med Barbro :) De va skoj, melodikryss o grejer ;) Bättre än Skansen tror jag ;) haha.

 I torsdags, igår alltså. Va jag till V-övsjö o slängde ur all gammal häst skit... Nån kubik vart de ju alltid.. Men fint börjar de bli :) Nu är de bara att försöka räkna ut hur man ska få till nå boxar för jag tror inte den där tanten som ska inspektera sen tycker att spiltorna som är där är nå bra.. :S Menmen. Den som lever får se. Har ju inga pengar eller riktig plats för ngn häst just nu så de får vänta.
 Jag o farbror drog iväg på Stockberget o fikade. :) Fick även sytte lilljänta :) Anna är ju mysigast i världen, dock hade hon feber efter en spruta hon fick under onsdagen. Men jag tycker hon va ganska pigg ändå med tanke på febern. Hon vart nog lika kär i mitt halsband som jag är ;)
 Sen på kvällningen va jag till Sandmon, eller rättare sagt Ludinstorpet ;) Där vart de thé drickning medans åskan gick... Jävla åska tredje gången under dagen som de åskade.. Jag o Sara fixade till hur min tatuering ska se ut :) I lööööve it ;) Nu är de bara att samla ihop pengarna till den o fixa till den till hösten, vägrar göra de nu när rötmånan är på g. Men de blir nog bra, må åka in till stan o höra vad dom tror om den också. Tänk om dom vägrar göra den.. Haha nej då, de tror jag inte dom gör men ändå.

 Idag, fredag. Har jag varit ute på en promenad, städat rummet. Sitter nu här o väntar på att folket ska komma hem från hammarn. Ska sen duscha o äta lite lätt innan jag drar iväg på jobbet :) Må ju va där en stund innan, har ju inte jobbat på en hel vecka så de lär ju va ngr journaler att läsa ;) Jobbar till halv tio så då drar man hem. Och då har Beccs kommit! :) Myyyyys. :) Den här helgen kommer bli toppen! :)
 För imorgon då blir de att vi drar på Hammarn, handlar lite på bolaget, blir första gången för mig ;) Känns konstigt att de är jag som ska stå o beställa haha.
 Sen blir de middag med tjejerna innan vi drar på Storåsen :) Blir där hela natten, de blir skoj :) Så ser ni en blond tjej med rufsigt hår och ett stort leende på läpparna så är de mig ni nog ser ;)
 Har för övrigt blivit erbjuden att rida en häst :) Så jag ska väl iväg o kolla in hur hon har de i stallet till veckan o höra hur hon vill att man jobbar killen, underbart, rida igen, hur mkt jag vill :) Står ju nu mest bara o kollar in fölena på lägdan här bredvid, dom är för söta :)

 Nej de va nog allt för den här gången, ska inte tråka ut er ngt mer idag ;)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, precis ;)

Hört några kommentarer från hemmet än om tatueringen? ;)

2009-07-17 @ 13:17:16
URL: http://saralundins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0