Onsdag hela veckan?

Eller hur va de där? Nejj då, bara idag ;)

 Klev upp åtta imorse, okej vaknade åtta klev upp tjugo över o väckte syster ;) Käkade frukost o drog ner på byn för att tanka o hämta upp Lillan o Mixxa. Sen drog vi o hämtade Fia. Efter de drog vi in till den stora staden.
 Där har vi handlat, fönstershoppat o spanat. Har bla köpt en ny klocka :) Mkt fin om jag får säga de själv :P Annars vart de lite smått o gott.

 Längtar tills min kamera har kommit.. Vill ha den NU!!! Kom till mamma ;) Väntar bara på ett litet sms, ditt paket är nu på Hörnan, Kälarne och är bara att hämta! :) Kooom hem till mig nu ;)

Nej de får va allt för idag, har ont i knät o känner mig ganska trött. Titta på Isabells ny inköpta film, finsk/samisk typ. Vargar, tjuvjakt o annat intressant.

På återseende!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0