Onsdag, mitt i veckan.

 Jajjemen de är vad de är idag. ;)

Sen sist har ju måndag, tisdag gått. I måndags så jobbade jag från sju till ett, sen drog jag hem, fikade upp mig o åkte till farmor o farfar. Gick igenom krukor o annat spännande med mamma. Sen vart de middag på skola på VästerÖvsjö, mkt gott va de :) O tårta till efterrätt ;) Mums. Vart efterfest för folket hos Sven o Gunilla, där vart man kvar till efter ett, kan lova att chauffören (jag) va ganska trött... Vaken sen sex på morgonen så. Men hem tog vi oss iaf ;)

 Igår, tisdag, va man lite seg ur sängen ;) Men drog till farmor o farfar iaf, jag o syster va i ladugården o bröt, hostade, nös, vart döva, slet o drog.. Men snart är de klart för att börja bygga om :)

 Idag, har jag börjat dagen med en promenad, frukost o suttit här en stund. Ska nu över till grannarna o spana in en hundvalp :) Myyys. Sen blir de hem, duscha, äta tidig middag o dra iväg o jobba. :) Jobbar med Karin ikväll så de blir tok roligt de :)

På återseende! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0