Thank good its friday.

 Känns faktiskt lite så idag.. Är trött o slut i hela kroppen, ont i knäää helvetet. igen. Suuck. Jag har inte tid att ha ont i ngt knä... Hoppas på att de håller ihop ett tag till bara..
 Har annars idag jobbat, gick ganska bra antar jag. Va som de flesta andra dagar.

 Sen så har jag inte gjort allt för mkt, va på affärn en sväng, åkte hem, åt lunch, löste sudoku, kollat posten, halvsovit i sängen, där va de vaaarmt o skönt.. Skulle lätt kunna lägga mig o sova nu redan haha. Inte alls trött nejj nejj ;)
 Ska snart äta middag innan de är dags satt bege sig till Stockberget där de är visafton med Linda Rattfelt :) Lovade att hjälpa Veronika med mackor så de blir skoj :) En massa surr, bra musik o trevligt sällskap.

 Har btw haft tok jobbiga mardrömmar inatt.. Why?? En av dom handlade om att ngn tuttade eld på min bil! Min älskling! Så jag vaknade i fyra tiden, slängde mig upp ur sängen o tittade ut genom fönstret, där stod bejben min. Puuh, stor lättnad, somnade straxt om för nya jobbiga mardrömmar..
 Hur kommer de egentligen sig att man får en natt med en massa mardrömmar? Jag har ingen koll på de där..

Nej nu äre mat! :)

På återseende! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0