Toooorsdag.

 Igår efter att jag skrev mitt lilla inlägg så drog jag över till grannarna där Ida va med nya valpen :) Sötnos där :) Vart en del timmar med surr innan de va dags att dra hem för att duscha o äta innan man skulle iväg o jobba.
 Jobbade fyra till nio med Karin, allt gick som smort :) Vi är ett bra team tycker jag, kändes lite stressigt från början av kvällen när vi vart ensamma men de redde vi upp! :)
 Drog sen hem, hoppade in i duschen igen, man blir som liiite varm på mitt jobb, bara liiite ;) Käkade kesfil som mamsegullet hade gjort :) *smaskens* o sen i säng.

 Idag vaknade man först klockan fem, kollade klockan, yeees en timme kvar. Somnade om o vaknade klockan sex av väckarn. Upp o hoppa, ännu en arbetsdag. Va nere på jobbet kvart i sju imorse o fick lite rapport av natten. Och gulltanten som jag hade visat in på rummet när jag slutade hade efter tjugo minuter efter att jag hade gått ramlat o slagit illa sig.. Antagligen brytit ngt i axeln o i höften... Otäckt de där.. Allt gick så fort sa natten.. Så idag har de varit lite tomt, vi dukade fel o för mkt ;) Men tanta kommer väl tillbaka snart får jag hoppas, saknar hennes skratt o sånger. Och alla dessa saker hon ser..
 Annars har de gått ganska bra, vi va en kort.. Dryyyyygt. Varför kan dom inte bara sätta in en till? neeeej då, de funkar så bra ändå. Visst idag gjorde de de, men de funkar inte alla dagar.
 Är nu hemma, bloggar lite, kollar andras bloggar o ska väl till med skurkäppen om en liten stund. Sen iväg till farmor o farfar o kolla in lite böcker, packa ner saker osv.

På återseende! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0