Hurtful..

 Gårdagen började rätt lugnt, stökade med vovven o lyssnade påmusik o kollade  in syster som va galen o skottade på gården med SPADE! när det finns en traktor? knäppis..
 Sen vart de ner på kask med tränings Hitler ;) Litemer än två timmars träning och två pass va överstökade.. Ooooonnnt...
Åkte hem o tog derätt lugnt,kusin och Ellen kom förbi också, vart fisk till middag o romsås inte att förglömma. *smakade smaskens*. Vart en massa surrande o lite chips ätning framöver kvällen dessutom. Kröp i säng rätt tidigt ändå, Ellen den lilla token skulle ju upp o jobba imorse... :S

 Så imorse vaknade man tjugo i sju av väckarn.. Kan lova att de va skönt att få somna om sen :) mm. myyys.
Har sen faktiskt tagit mig upp ur sängen, utan lyftkran ;) Ätit frukost o tittat på skidåkningen. Vilket jag fortfarande gör dock. Har ont i kroppen sen igår.. Fast inte så där hemskt som de brukar kunna va, meeeen de är ju bara att vänta o se hur de blir imorgon.. Lääängtar iiiinte... Jaja, de är bra att träna, man mår bra, kroppen mår bra. Eller? Mår den verkligen bra när man får ont? ;)

 Neeej de va nog allt för tillfället. Ska stoppa i mig lite kakor eller nått nu ;) Känns som att jag förtjänar dom haha.

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Lillan å Micka

Just ja sorry, glömde att vi skulle höra av oss när vi skulle se den, förlåååt =p

2009-03-02 @ 22:21:35
URL: http://tusenfilmer.blogg.se/
Postat av: Lillan å Micka

haha ja det gör vi så gärna så eller ja iaf jag (Lillan) =D jag kan ju inte prata för micka :p

2009-03-03 @ 21:04:10
URL: http://tusenfilmer.blogg.se/
Postat av: Micka å Lillan

Självklart är jag (Micka) på =)

2009-03-04 @ 08:29:30
URL: http://tusenfilmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0