Dom senaste dagarna :)

 Jaadå va de dags för en lååång uppdatering igen då ;) Har som inte riktigt tid o sitta ner o skriva och när jag väl sitter ner vid en dator så hinner jag som inte riktigt med då heller eller så är jag bara inte på humör för att blogga just då.

 Men iaf i fredags så jobbade jag halv åtta till ett :) Allt gick som en dans ;) Sen åkte jag hem, surrade med folket här hemma och sen gick jag o syster över till grannarna där de vart inbärning av sötnosarna :) och sen följa med Tina o Isac till vetrinären o sen ner på Hammarn för klippning av Isac, som gick riktigt bra :) Kortare hår fick han iaf ;) hehe.
 Sen tillbaka o fika :) Sen hem en snabbis, slänga i sig lite mat och iväg till moster där det vart akupunktur både i öronen, en i skallen och en i varje hand... Uff nålar överallt kändes de som. Sen lite mer fika, fick kläder av moster att jobba i också :) De tackar man för, dom är som liiite svalare än mina privata haha.
 Sen hem in i duschen o i säng.

 I lördags så va man iväg på jobbet då, jobbade från sju till ett. Gick finfint, förutom att jag hade världens allergi... :S Rann ur näsa o ögon.. Stackars inneboende där trodde att jag va ledsen haha ;) Dom är för söta dom :)
 Annars va de rätt lugnt, fick order av Evorna att åka hem o ta allergitablett o lägga mig o vila så de gjorde jag så lydigt så ;) Läste ut boken min dessutom suck.
 Sen så på kvällningen vart de middag, grillat :) o film tittning. :)

 Igår söndag vart en rätt lugn dag, tog de mest lugnt, hämtade systeryster i stugun. Hem å käkade middag o drog över till grannarna där de vart fototagning av dom små liven :) Dom ville inte va med haha ;) Badning av Isac va också en av insatserna, han tycker om att bada den lilla filuren, Övsjö i sommar med honom ;) Får ta med Fia som är tåligare än jag för kylan i vattnet om han gillar att bada lika mkt i det fria som i badbaljan ;)
 Sen vart de tvtittande o i säng.

 Idag har jag varit på bibblan från förmiddan, surrade med Ellen o Loulou :) Sen drog jag o Ellen till Bräcke, hon skulle kolla upp om hon behöver ta tbc spruta. Såg tre renar efter vägen dessutom, om de intresserar ngn. Vid Gimån för att va exakt ;)
 Sen tog vi o åt lunch på grillen i Bräcke, smaskens med Hamburgare ;)
Sen så drog vi hem, eller ner till Kälarne igen rättare sagt. Satte oss med varsin bok o försvann i ett par timmar haha. Efter de tog jag o skjutsade ner henne på Tallis, hon skulle till o jobba o sen drog jag hem. Där de vart rätt lugnt, lyssnade på musik o sen har jag ätit o skjutsat systeryster och nu sitter man här.
 Vet faktiskit inte vad jag ska fylla detta inlägg med mer nu faktiskt. Faktiskt faktiskt faktiskt. De har fastnat på skallen.. Jaja, de lossnar väl snart ;)

 Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0