Jääävla markiser ;)


 Igår så fortsatte ju dagen med matte prov, klarade det :) Wihoo, bara börja på ett nytt kapitel då.. Geometri, inte min grej egentligen, får hoppas att jag fattar allt ändå..
 Annars vart de en massa läsning, kan ju inte sluta läsa böckerna ;) Så jag läste ut andra boken och har börjat på tredje ;) 
 Men jag o Ellen tog oss i kragen o tränade igår dessutom, vart dubbelpass... Ben o armar, axlar osv. Jobbigt! Träningsvärk idag, yyyyeeees. Funderade på att inte kliva upp ur sängen imorse :P
 Sen satt man o surrade på bibblan med grabbarna grus och Ellen på kvällen innan man åkte hem o spanande in Greys Anatomy. Och varför kollar jag på den serien egentligen? Jag blir ju bara ledsen och fundersam när jag tittar på den.. 
 Sov oroligt inatt igen... Mardrömmarna är tillbaka.. Jag kommer ju itne ens ihåg dom.. Varför kan dom bara inte försvinna, vad har jag gjort för ont för att förtjäna dom? 

 Idag började dagen med en utflykt till Bräcke med Ellen o Lillen. Ellen skulle kolla om hon behövde ta tbc spruta, gick på fem minuter. Så sen drog vi tillbaka till lilla Kälarne.
 Sitter nu på bibblan, därav rubriken, markiserna går upp och ner av sig själva.. Och dom gnisslar!! Skit störiga grejer de där. Menmen. Dom är bra också, man slipper solen i ögonen när man pluggar.
 Börjar för den delen känna mer o mer lukter igen :) Thats goood. 

 Nej de va väl allt för den här gången. Hejsvejs.
 

Kommentarer
Postat av: Simon

STORA KÄLARNE och lilla bräcke:P

2009-05-16 @ 19:57:25
URL: http://yoyoyostory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0