Mjomjo.

Jag har då ingen fantasi när de gäller rubriker iaf. Men skit samma.

Igår plockade jag o Fia krusbär, fyra liter som åkte till Håsjö och nästan en som jag behöll själv som sen Sussie gjorde marmelad av :) Thanks! :)
Sen plockade vi även ngr liter lingon, rensade. Åkte till Hammarn o handlade, åkte sen till moster med bär, hem. Mat, sen till Fia, snackade en massa o spelade lite spel :P Har även med mig spelet hem ;)

Idag har jag o kusin Marie varit till Sundsvall o shoppat! :) De va skoj, gick en hel del pengar men kom hem med flera kassar med kläder i :) Feeels goooood! Man kan behöva lite nya kläder faktiskt.
Har sen tittat på Wallander, kuriren kankse? Äsch jag minns inte. Skit samma var de väl.
Ligger nu i sängen, alla har gått till sängs för de är ju älgjakt imorgon, skoj för er ;) Jag däremot funderar på att nörda lite spel en stund innan jag ska sova ;) Då kanske man slipper ligga o fundera så mkt innan man somnar, bra idé där. Juppjupp kom på den alldeles själv.
Faan jag glömde kolla mejlet jag hade fått, tänk om de är från ägarn till pollerollen jag vill ha! :)

Must check.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0