Skooogen med stort S.

Där har jag o kusin varit hela dan och de syntes ju på resultatet Loulou fick ;) Huuur mkt svamp som helst. Men hon verkar glad. Jag känner mig dock lite av i hela kroppen, vart kankse liiiite för mkt svamp i kontfaaan. eller? Får kanske höra imorgon hur mkt de vägde ;) Tungt va de iaf, trodde man skulle drutta på arsle ibland med skrucken på ryggen ;)

Men kanske lite bilder från dagen? :)





Ja de va väl allt från skogen, är de ngn som känner igen sig när de gäller stubbpasse, röömossaflon, Evertstigen och bumlingsbäcka så säg till ;) Där har vi varit idag och jag kan lova att ingen vet vart de är :P

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

storstubbpasse, römossamyra :)

2009-09-24 @ 11:13:38
Postat av: Renata

Vad härligt de ser ut på bilderna! Vill också ut i skogen. ^^ Saknar att vara med på älgjakten.

Å ja ska ha svamp ja!! :) :)

2009-09-24 @ 15:47:28
URL: http://renataienbubbla.blogg.se/
Postat av: Linda

Jodå! Römossaflon känner jag till! :)

2009-09-24 @ 17:20:48
URL: http://esisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0