Ännu en vecka har gått..

Och jag har lite för fullt upp för att blogga, eller jag kanske är för lat? Skulle tro de sista stämmer bäst faktiskt. Dock vet jag inte vad jag ska blogga om för tillfället, har en massa i skallen men inget jag känner för att dela med mig.. än iaf. Funderar skarpt på att börja skriva dagbok igen, funderade på de för ett halvårsen ungefär också, jag köpte en bok till och med. Men jag bara öppnat den för att jag ville skriva men fick inte ner ett ord. Man kanske ska försöka igen?

De går framåt i husstöket på V-övsjö iaf. Alla tapeter i tvättrummet och badrummet är nere, golvet är borta, mellanväggen totally gone. Pappa och mamma har rivit och kollat in under golvet ikväll, så de går framåt gott folk! Har mattprover här hemma, jag tror vi börjar bli överens om vilken vi ska ha där och även den i köket ;)
Jag och Lillan har stökat på i hebbre, slängt massor av glasburkar och flaskor.. Varit ner på kälarne två gånger med fem fyllda banankartonger med skit vi kastade! Har även sparat en del flaskor och alla inläggningsburkar.. Ngn som vet nån som vill köpa såna? Lockena och allt finns med, dock behövs de nog nya gummiringar för dom är vääääldigt gamla och sköra dom få som finns kvar ;)
Nu ikväll tog vi industridamsugaren och började städa upp ordentligt där, fick mer än hälften gjort, de är en väldans massa tidningspapper i smååå smååå bitar i "skattkistan" som visade sig va full i burkar och flaskor! Suck. Men inom en snar framtid kan mina och systers köksgrejer få plats där inne :)

Ska för övrigt in till stan på fredag morgon och fylla i tatueringen, vilket säkert bara kommer att ta typ tio minuter! haha.

Nej de va nog allt för idag, jag ska fixa upp bilder från Norrbro inom en snar framtid, ska bara bli vän med photoshop först. Även de har jag försökt lärt mig ;) Den ni, ni ser ju jag har ju fullt upp :P

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0