Fossingar!

Jajjemen de är vad vi ska ta upp i de här inlägget, dock itne mina ;)

Nappings är de det handlar om, idag kom Pernilla förbi och verkade grabben, rötan i bakhovarna är totally gone! Så jävla skönt! Dock har de kommit liiiite på vänster fram men kommer nog va borta inom en snar framtid! :) All slit och oro har inte varit bara för att utan min grabb mår bra i fötterna :)

De va väl allt på hästfronten, Joo en sak till, jag borstade av Napping riktigt mkt idag innan Pernilla kom och han såg ganska bra ut, sen på kvällen när jag och Micka va dit så hade han rullat sig! Va tok grå igen! Haha, ingen idé att försöka hålla den där grabben ren och fin ;) Jag som har investerat i schampo och allt åt honom idag ;)

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0