Stummicpain!

Jaa de är väl vad jag har haft ungefär hela jävla dan!
Började halv tio imorse och efter fyra släppte de värsta! Suck, trodde de va gallan men icke, de är mina tarmar de tydligen är fel på! Är de nått straff för att man va ett kolikbarn eller? Jag bara undrar, ringde moster vid tretiden, började fick lite panik då eftersom de gjorde så förbannade ont, hon rådde mig att ringa sjukvårdsupplysningen, ringde dit, dom ringde distriktarn som ringde mig sen och frågade tusen frågor och gav mig tips om hur jag skulle göra, skulle ringa henne om de inte gedde sig innan nio (dock hade jag liiite ont då också men de struntade jag i) så om jag fortfarande skulle ha ont skulle jag in på akuten! Never ever, där skickar dom ju bara hem en! Nejj och åter nejj men magvärken är över och jag vet nu vad jag ska stoppa i mig för pulver så kanske, kanske min magvärk försvinner, för gott eller? jaa ta en påse om dan och sen kommer magen funka som den ska. Joo tjena med min tur ;)

De är för övrigt mysigt med tatueringen igen :) Lika skönt att duscha som förut och ganska nice att känna konturerna ;) Jag vet inte vad de är med mig, jag tyckler om den ny tatuerade känslan, att duscha va ju helt otroligt underbart, få tvåla in klådan oooo så otroligt härligt :)

Nejj de va allt för idag de. på återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0