Tisdag.

Idag har varit en ganska lugn dag, började dagen i stallet som alla dagar jag är ledig på.

Kom sen hem, hämtade Chappe för frulletime, kom på den ljusa idéen att jag skulle stoppa i motorvärmarn på bilen samtidigt så jag öppnade motorhuven och huxflux hoppar Chappe in i motorutrymmet! Knäppisen trodde väl att de va en bagagelucka precis som på pappas bil och vart helt paff när han insåg att de inte va så, så med ett famntag fick jag ut grabben som skämdes haha.

Har sen städat mitt rum, välbehövligt som alltid.. Vattnat mina blommor! Den ni, nu kanske dom överlever en månad till ;) hehe.

Hämtade sen Lillan och har umgåtts med henne hela eftermiddan, tittat på film, Göta Kanal eller vem drog ur proppen vart de :) Länge sen man såg den.

Och nu nördar vi dator.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, vad rolig han är, Chappe! :)

2010-02-10 @ 08:34:34
URL: http://esisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0