If today was your last day

Jaa Nickelback ringer i mina öron för tillfället, jag kan bara inte sluta älska hans senaste skiva The Dark Horse. Love it!

Har idag varit i stallet mestadels av tiden, mocka, fixa hö, ta ut. Va sen hem o stoppa i mig lite fika innan jag försökte lära mig lite photoshop. Har sen varit iväg igen till stallet, tog en ridtur med grabbarna, min lugna fina ridtur vart inte så lång o fin. De första vi träffa på va P-A som va ute o skotta, grabbarna brydde sig inte alls, vi tog in i skogen och jag gick fast Samir (hade med honom som handhäst). Sen struttade vi på bakom P-A, han va snäll o stannade med traktorn uppe på plan och lät oss gå förbi, de tackar vi för :) Grabbarna va mest nyfikna på vad traktorn höll på med ;)
Sen genom skogen gick toook fint :) Lillgrabben tyckte de va lite jobbigt att kliva över alla stockar bara ;)
När vi kom ut på grusvägen så flög de upp tre jävla orrar! Som skrämde skiten ur oss alla tre, jag höll på att flyga av, tappa ur ena foten ur ena stigbygeln men höll mig fast *stolt* sen så när vi alla hade lugnat oss och börjat traska på kom de två till! Suck.
Napping tyckte sen att de va hemskt konstigt att bommen va öppen, vi ska ju runt den där! haha. Sötnos :D
Väl hemma hos grannarna såg Napping Indra och Neffi och hhuxflux va dom farliga hopp i luften haha. Sen va de ganska lugnt tills vi kom på Mon då va herr O uppe på taket o sota och Napping hoppa till ännu en gång så herr O fick lyssna på mina hot om att Nappi ska bli korv! haha.
Men jag är nöjd i de hela :D grabbarna skötte sig exemplariskt annars :D

Sen va de hem o göra middag. :) Vart toook god, första gången jag gjorde helstekt kyckling *klapp på huvudet*.

Hmm. Sen käka middag, hälsa på farmor o farfar. Ta in kräka o så nu sitter jag här ;)

De va min dag i snabba drag :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0