Im alive!

Jag vet jag har inte bloggat på väääldigt länge. Har haft lite fullt upp, inget internet osv. men nu ligger jag i sängen med mitt eget internet! funkar bra än så länge ikväll :P

Har jobbat till o från i veckan, är tok trött ikväll och ska snart sova.

Har inte allt för mkt att säga än att livet flyter på, jag är inte förkyld, bara ont i knät, Napping mår bra och Nappings matte har flytta tankar :) Eget litet hus, rött med vitt runt fönstrena :) Måste bara börja tjäna lite mer så jag o Nappi klarar oss på min ekonomi först. Men sen så blir de hus :)

Snart är de fettisdan! 18dagar kvar! Sen smäller de! Im scared! haha. De kommer gå bra ;)

Kul att ni hänger med i min blogg o kollar in den varje dag precis som vanligt, synd bara att ni inte får nått att läsa varje dag längre.. Ska bli bättre! :)

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0