Ledig på en lördag?

Jajjemen en av mina få faktiskt.. Har jobbat tis-fre. Delad tur igår.. Funkade riktigt bra faktiskt, bättre än vad jag hade trott men är idag trött och hängig med min förkylning..

Men eftersom man är en tjurjävel så har man stökat på idag, klev upp åtta imorse och gjorde mig iordning för att dra ut och stöka med hagar, jag, Maggan och Lillan har flyttat två flockar med får, stängt en ny hage och tagit ner en! Bra gjort, vart blöt även fast man hade regnkläder på sig! Jävla regn.. När ska de ge sig?!

Har en sötbild på grabbarna som jag ska ta och lägga upp!



En liten vitshistoria som ni alla har hört, en norsk, en dansk och Bellman!

Napping har norskt påbrå, Ib är en dansk importbagge och den tredje baggen är en svea bagge så han heter från och med nu Bellman!

Har även fått hem en kattunge igår, Tassa? Vart de namnet? Jag har ingen aning, buden har varit många!

Nej en grogg kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0