Sjuuu i helvetets jävla skit!

Eller jaa? Vad sa han egentligen?
Sitter och halvlyssnar på kalavagnen, snappar upp kanske hälften av vad dom surrar om därav rubriken.

De händer en hel del på de här hållet, de kan ju förklara icke bloggandet, vet inte riktigt vad jag ska skriva om heller, har en massa funderingar osv men jaa jag delar väl med mig om dom en annan gång ;)

Jobbar och står i om dagarna, har haft intro på hemtjänsten, jobbat lite natt osv. Så de är fullt upp.
Jag och Lillan hängde med Maggan och stängde åt fåren två dagar i rad :) De va skoj, dock är vi sega ;) haha. Kankse inte så otippat när Maggan har gjort de i flera år :P

Är stolt ägare av TVÅ lokselar! :) Är och jagar en rockard för fullt :) Hittade ett paketpris i Härliga Härjedalen, en rockard Hudik, en speedcart Simonssons och en travsele för 3500! Visst fine lite gamla grejer men de går att fundera på :)

Va även iväg på crusingen i Sollefteå som ni säkert har läst :) Tok skoj, träffade en del man kände, träffade en hel del man itne kände, fick en klapp på rumpan av ett raggarsvin ;) Även kommentarer om mina tuttar, eller jaa vad va de en av dom sa? Baljor? Jaa de va de, jaa. Sjukt snygga baljor, några av dom snyggaste jag har sett och jag har sett många! Jaa intresseklubben antecknar. Raggare är för söta dom ;)

Känns ganska sjukt att de är studenten ikväll, hur många år sen är de jag gick ut? två? Joo de måste de väl va? Saknar den tiden faktiskt, sista veckan va helt underbar, vi va så jävla tajt och vi hade så satans roligt! Truckrejjs på skolgården på storfyllan *asg*. Många minnen, en del jobbiga att tänka på en del sitter man och ler åt. Saknar tiden med vännerna. Alla som tyckte om samma sak, vi brann verkligen för de. Nu? Jaa vissa jobbar med de, andra har lessnat, en del jobbar med annat. Där är ju jag tyvärr. Dock trivs jag tok bra med mitt jobb men så fort man ser en lastbil känner jag av min trånande blick, suckar tyst för mig själv och fortsätter med de jag gör.

Jag har för den delen inte lessnat på tatueringen, blir lika glad varje gång jag ser den. Vilket inte är allt för ofta nu för tiden ;) Mest bara när man smörjer in med solkräm nu. Men den är vackrast i världen! Men de tror jag alla tycker om sina.

Jao jag har väl inge mer att säga just nu. Så på återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0