Två dagars ledighet över.

Och i eftermiddag börjar jobbandet igen. Enda tills på fredag, ledig lördag, jobbar söndag. Kul, kul liv eller nått.

Igår då så tog Karin o B-J sina hästar till övsjö och Napping va ledsen, gnäggade mest hela dagen igår. Va till Hammarn och köpte stolpar och hade mig med Ellen och sen på kvällen fick Napping stå i natthagen med Iben och en annan bagge och de gick riktigt bra, Iben försökte stånga Napping från början utan resultat, hamnade under magen på honom haha. Dom sov ilag inne i deras kyffe inatt berättade Maggan och idag satte jag "häst" stolpar i den hagen dom ska gå i en sväng nu tills jag får svar på proverna. Napping vart orolig när hans nya vänner försvann gnäggade och trampade runt, hade otroligt bråttomt runt lagården och gnäggade efter baggarna, till slut kom vi runt hörnet och där fanns en hage med båda baggarna i!! Någon som vart lite lugn? Haha. Känns bra att dom kommer så bra överens dock måste Iben inse att jag bara är där för att ge dom vatten och inte tänker förstöra hans flock haha. Han försökte stånga mig idag! haha.

Nej nu till jobbet, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0