Åter igen..

Har de tagit ett bra tag innan jag skriver igen, jag vet itne de verkar som alla har fått bloggtorka? Är de så?

Firade sista april med vännerna, åt gott, drack gott, surrade i massor :) De måste göras om igen :)

Igår va jag o Micka iväg och flyttade hästarna och gick in i fårhuset för att kolla till mina små vänner, hittade ett dött lamm.. :,( Så jääävla trist! Och två stycken som inte kommer klara sig.. Jääävla korn.. Blir för högt ph värde eller nått i magen så dom kvävs/sprängs ihjäl.. Så otroligt trist.. :( Min skyddsling har dött på de viset, letade honom igår, hittade hans syskon men inte honom! Men han va redan borta..

Har idag varit extra på trean :D Fått fika en massa goda kakor och ätit tårta! De va ngt positivt iaf :)

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva så hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0