Long time no seen.

Har haft lite mkt att göra, eller kasnke för lite och göra? Jobbar lite nu och då, har tagit kort men har inte lagt in dom i datorn än så därför har de inte kommit några nya.

Jag o Lillan duschade Napping i söndags, han vart riktigt stilig, gick bara åt en halv flaska schampoo! :P Och de första han gör är o rullar sig ;) Inte oväntat alls från min sida.

Jag o rev ut golvet i köket på Västerövsjö här i veckan också, gick smidigt som faan. Vart dygnsura av svett ;) Men de får man räkna med när man är golvutslängare eller hörde jag nått om den nya firman "Riv och Slit"? ;)

Va iväg och gjorde en riktigt skojig sak härom dan :) Dock känns inte resultatet lika roligt, jag vet jag är gnällig men jag ska försöka ändra på de så resultatet blir bättre :) Jag mår bättre med mig själv efter de men jaa, nääe de behövs en omvandling ;)

Har även börjat lidit av sömninsomnings svårigheter, började för ngn vecka sen och sköterska på jobbet tycker jag ska gå till doktorn.. Me don´t like. Men va faan, där kan man få insomnings tabletter eftersom de är de jag har problem med. Jag har inga problem att sova när jag väl har lyckats somna. Men allt de där resulterar ju i att jag är trött om dagarna.. Och vill sova längre eftersom jag inte kan somna på kvällen.. Men jag ska se i ngn vecka till, funkar inte jag som jag ska inom typ två veckor går jag faktiskt till doktorn! 

Nej de va nog allt för ikväll/inatt!

Godnatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0