Tänkte bara berätta en sak.

Att fröken Norberg nu äger en rockard! Ska bara slänga på lite mer färg och smörja och sen är de bara att dra ut! :) Köpte även selen så jag hoppas den passar, annars säljer jag väl den. Vi får se. Den borde passa, lite uppsmörjning av den och sen är vi klara för första provturen :)
Drog upp till Ramvik igår tillsammans med Lillan och köpte grejerna, världens trevligaste tjej ägde grejerna :) Kunde inte bli bättre.
Vagnen är byggd på en saabaxel för övrigt, alltså en sån vagn jag ville ha ;) Tack Tina för ditt tips! :) Så nu är de bara en ny sadel kvar att köpa :) Och ett nytt träns faktiskt, jag tycker inte om hans riktigt men de är skit samma egentligen. De är inte nått prio ett faktiskt ;)

Nej de va allt för nu, ska dra iväg o jobba på hemtjänsten sen i eftermiddag, jag och Börje är de som är i farten ;)

Tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vill se bilder med vagnen på nu!! ;)

2010-09-16 @ 12:53:28
URL: http://teamart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0