Sorry..

Va som ett tag sen sist, har varit mkt att fundera över. Mkt att göra. Jaa.

Men iaf idag har jag varit på skolan, haft MÄNK = människan socialt och kulturellt. Va en trevlig dag dock lärde jag mig ingenting.. faktiskt...
Sen vart de ner på HC, fick papper utskrivna om att man måste ta vaccin på måndag :S Yaaayyykkksss... Scared.. Jaja de ordnar sig nog.
Sen Ica, Apoteket och så klart Taiwongtjongtinghong, jaa vad ni Thai affärn nu heter. Inköp av vårrullar :D Ätit några till middag också :P hehe. Finns fler i frysen, de är nog de bästa av allt :) Ska köpa fler nästa vecka hehe.
Annars har de varit en lugn dag, åkte på jobbet så syster Maritha fick titta på mitt finger.. Renlighet! Lånade plasthandske att ha i vanliga handsken nere på Norrbro ikväll, tack o bock B&M :)
Hälsade på L medans jag vänta på att morsan skulle sluta, alltid skönt att bara titta på hon Judy eller vad hon nu heter haha. Hon är iaf frän :D
Sen hem, ta in ved, fick ju såklart in skräp i såret! Suck! Tvätta försiktigt, ajjajjajj säger jag bara.. tvål och vatten, auch.. jaja de läker nog ihop snart. Får åka tillbaka till maritha om de blir styggt, så slipper man gå till doktorn moahaha. man måste ju utnyttja sina resurser eller hur?
Annars så har hästarna kommit in, Napping mindre glad men vad gör man inte för den lilla fisen?
Har även varit ner på byn, träffat P som inte kan nått om TimePool :P Men nu kan hon allt :D allt som är värt att kunna iaf.

Imorgon blir de nog Dockmyr, mysdag och lite plugg kanske? Förhoppningsvis blir vädret ok så vi kan ut och promenera :D de är min plan iaf :P

Tänkte lägga upp bilder från min och Lillans dag i söndags, även lite bilder från modell från en dag men internet är segare än segt så jag tror jag sparar de ngn dag. Så de kommer nog att komma inlägg inom en snar framtid, I promise u! :)


Är för den delen en mönsterelev ;) Den ni, de trodde ni inte om mig, Kjerstin tycker jag är jobbig som alltid ligger så långt fram för hon hinner inte gå igenom sakerna som jag börjar på haha.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0