Packar för fulla muggar.

Jajjemen för imorgon då drar man iväg till Åland för lite semester :)

Jag har ingen aning om jag har kommit ihåg allt än, packar de sista imorgon bitti, hårstök och smink tänkte jag.

Annars är det ganska lugnt, jobbade natten till idag, hade en period inatt där jag inte gjorde nått annat än sprang i den där trappan på jobbet! Gamla människor är udda, vad är problemet att sova om nätterna och va vakna om dagarna? De tycker jag är en mkt smartare lösning än tvärtom ;)

Sitter nu och gör de jag tycker är de mest rogivande i hela världen, jag broderar, en tomte tavla som är tänkt att bli klar till jul ;) Får hålla tummarna lite för de haha.

På g hem från Åland blir det ett stopp i Sundsvall för inköp av hästgrejer :D

De lär väl kanske dyka upp nå inlägg under veckan, bilder alldeles säkert också för kameran är nedpackad :P

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0