Long time no seen....

Jaa som vanligt är de hundra år sen jag skrev typ..
Har haft fullt upp med djur, plugg och jobb. När ska man sova egentligen? När ska man ha tid med vänner och familj? så förlåt om jag försummar er, jag ska bli bättre under sommaren, jag lovar.

Känner mig ganska kluven just för tillfället så om det verkar som att jag inte lyssnar så funderar jag. Jag funderar nog kanske liiite för mkt. Jaja, de ordnar sig.

Har haft två underbara dagar med strandmys, de måstes ju hinna med. Tog årets första dopp idag :)

Snacka om att va helt borta i skallen jag vet inte ens vad jag ska skriva länge, skolan är avklarad. allt inlämnat i tid, känns skönt :) Får se när man får reda på när man börjar igen ;) En enda termin kvar.. sjukt ju.

Nääe om man ska ta och tallrik med jordgubbar till :D
Ska försöka lägga ut lite bilder framöver, mitt internet vill inte orka med idag.. Som vanligt.

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0