Sen sist då.

Jaa vad ska man säga.

Torsdagen pluggade jag, hela jävla dan faktiskt. va helt slut i skallen på eftermiddan när pappa o mamma kom hem.. Nästa klar med tre kurser men än återstår de otroligt mkt. Bara att kämpa på och hoppas att de kommer att gå vägen :)

Sen på eftermiddan/kvällen åkte jag till Västanede till mina kära gamla grannar! Mys med barn, djur och så klart en otrolig massa surr som alltid :)

Fredag/igår, åkte jag in till stora staden, tog en promenad ut på Frösön där dom tatuerade för fullt... Så ingen tid beställd än. Suck. Vill göra nu!!! ;)
Tog sen bussen tillbaka ;) Surrade med Sara om en tid hos henne till veckan, färga, slinga och klippa inte ens jag vet hur jag kommer att se ut sen :P
Efter de vart de lunch på Törners, spanade in stressad mamma och inte stressad mamma. Spännande att se skillnaden på två personer bara.
Sen vart de praktik, gick tok bra. Fick skjuts hem eftersom mina kära praktik vänner inte vill att jag ska gå genom den mörka parken haha. :)

Idag så var de praktik också, stökat på som bara den. Känner mig faktiskt ganska varm i kläderna där nu :)
Sen vart de ner på stan och träffa Simon :) De va läääänge sen kan jag lova sen sist.
Handlade de jag skulle ha, sen käka middag, efterrätt på Törners och kaffe ;)
Senså drog vi hem till mig, spelat kort och sen skulle han hem för att spela mot mig i Words haha.

Sovmorgon imorgon, funderar ändå på att lägga mig ganska tidigt så man orkar upp och plugga lite :)

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0