Ö-viks vecka

Jajjemen, nu är de redan torsdag?! Hur gick de till? Har ju varit här sen i måndags eftermidda, tiden går på tok för fort...



Någon hade bakat god kaka tills ja kom :)




Och köpt mig en fin tavla :)



Myskväll framför tvn, även Grålle som ogillar otäcka tanten som kommer och tar upp både plats och tid tyckte de va skönt.



Tog en paus i pluggandet på tisdan och åkte lite lastbil :)



Även bärrutor har hunnits bakas :)


Allt detta på endast måndag kväll och tisdag dag :)
Sen på tisdag eftermiddag drog vi till Mickes föräldrar, åt världens godaste rökta fisk! :D mums, så att de smälte i munnen, med potatis, broccoli och en underbar sås :D bara fisk och sås är ju nått av de bästa ja vet ;)

Onsdagen va ganska lugn, pluggade hela dan tills Micke kom hem, pytt vart de till midda och sen en promenad till Baskjirerna, underbara hästar, hade tyvärr inte med mig någon kamera.. Meeen de är itne långt att promenera dit igen ;) Tittade på vattnet och hade de bara bra.
Sen vart de bonde, till Mickes stora förtjusning, eller hur va de där? :P

Torsdag som är idag, har jag försökt plugga, försökt fått tag i en praktik plats, städat köket, slängt sopor, handlat lite och bloggat som ni nu ser ;)

Om en timme är Micke hemma och då blir de våfflor :) Sen antagligen film kväll :)

Det är nu jag trivs som bäst i mitt liv!

På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Becca

Me like! Tummen upp

2011-09-22 @ 15:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0