Arbetslös och väntande..

Jag blir faktiskt sjukt rastlös av att sitta hemma och vänta på att dom ska ringa och fråga om jag vill jobba...
Ganska knäppt hur de slår över egentligen, när jag var sjukskriven tog jag dagen som den kom och funderade inte så mkt men nu, tredje dagen som arbetslös och de är redan hemskt :P

Var idag o köpte en ny burk honung :D Den sista dom hade dessutom, dock skulle dom få in mer som tur är :D

Har även varit upp på jobbet, fick en funderare, jag hatar när folk ber en om saker jag kan nästan aldrig säga nej.. Får funderas på till iaf imorgon, måste bolla med herrn i huset också. Inte bara mig själv att tänka på längre. :)

Har även blivit ganska förtjust i dessa idag:



De kostar bara lite över 700kronor per styck men jag är kär.. Finns även fina armband som jag inte hittar i butiken som hon påstår ska finnas där..

Nej slänga in en pinne till i brasan o invänta att mannen i mitt liv ska komma hem kanske? :)

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0