Tiden som än en gång har flytt...

Då jag har jobbat väldigt mkt natt känns de endast jobbigt att sätta sig vid datorn och försöka blogga..
De är så få timmar som man är vaken och hemma, så de har blivit att umgås med folket och försöka va ute så mkt som möjligt :)
ThreeCornerLake Meet var vi iväg på förra helgen :D
Vi hade även tur med vädret vilket betydde att de kom fler bilar eftersom :)
De va en del snygga bilar faktiskt, nästan inga rep objekt utan redan fixade, de var en jätte svår frågerunda.. Pappa skulle man ha haft med sig där! De gick dessutom inte att goggla och få fram svar, jävla tävling :P
De va bra band som spelade, riktigt drag i rockabilly bandet :D En del knallar, dans och hamburgare :)
Startmotorkastning
Motorsprängning.
Dock hann inte motorn sprängas... De började brinna innan..
Bandet
Kocken :)
Vi har även varit iväg och badat! :D
Dalton gillade de dock inte... :P
På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, men det är ju bra att man får lite tid för bloggande också ;)



På mitt lilla sommarlov ska jag på familjedag på jamtli med stoffe, haha, vi har blivit bjudna på det genom företaget han jobbar på :D och sen ska jag väl till frösö zoo en sväng innan dom stänger. sen vet jag faktiskt inte, ska väl stöka på med bilen så mycket som möjligt innan jag måste vara i stan hela veckorna igen.. :)



kram!

2012-08-10 @ 12:11:13
URL: http://saralundins.blogg.se/
Postat av: Sara

Nädå :D

Jo, korna är då för goa. Man skulle haft sig en ko, haha.



Jo, det var rätt mycket bilar och folk på riverside. Bilderna föreställer ju bara pappas bil, arnes bil och en rod jag vill ha i julklapp, hahah ;)



Bilen är körbar, helt klart.. Men inte riktigt besikningsklar.. Har en balk som ska bytas och sen är den klar för besiktning. Men i väntan på att det ska bli tid att svetsa den så får jag ju roa mig med annat nödvändigt småplock på bilen..



Kram

2012-08-13 @ 14:55:13
URL: http://saralundins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0