Värk och regn...

Jajjamen nu är en arbetshelg över, gårdagen slutade man ett, vilket va skönt :) Åkte hem och plockade krusbär, gjorde middag och poade på.
Kokade sylt på kvällningen och hade oss.

Idag slutade jag fyra, kommer hem till middagen mer eller mindre :) Med efterrätt vilket uppskattas enormt från min sida :) Hade sällskap av svärisarna och de har dessutom byggts en hel del på Daltons framtida utomhus hus ;)

Meeen alltså varför vill de inte sluta jävlas... Efter att jag gjorde illa knät och jag jobbar längre än till ett dagtid då börjar de värka i knät, vaden sväller, vilket gör asaont nu, att ligga ner känns ju som ett vettigt alternativ då men då värker de ännu mer.. Why?
Blir så trött på de, varför kan de inte bara sluta upp att vara så här...

Jaja, dags att börja göra iordning nån krusbärsdricka!

På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det har varit jättekallt på kvällarna här.. Man får klä på sig när man ska ut på kvällspromenaden.

Gott med krusbär! Klart man ska passa på att plocka av buskarna in i det sista ;)

Ja, skolan börjar nu på onsdag. Hua..

2012-08-27 @ 10:37:24
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0