Western

Jajjamensan igår hände det som borde ha hänt för lääänge sen.
Jag tog mig upp på en hästrygg igen :) Men snacka om att jag var nervös innan, varför egentligen? Jag vet ju hur man sitter kvar på en häst (för det mesta) och hur jag får den framåt, bakåt och stanna så vad var problemet?
Joo risken för att jag kanske skulle få nån ångestattack, avsaknaden efter Nappi eller nått annat sjukt som skulle kunna hända min skalle, att jag skulle börja tok lipa uppe på hästen, tänk om de skulle hända :O
Som tur gjorde de inte de :) Och de kändes dessutom bra i knät!
Idag träningsvärk ;)



Nej nu är det dags att dra ut i bärbuskarna!
På återläsning!


Denna häst var det för den delen jag red :D Bestis!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0