En dag med snöskorna o grabbarna

Här kommer då bilder från min första tur med mina alldeles egna snöskor :)









Här ovan leker grabbarna med snön.





Här ovan står grabbarna o blickar ut över "världen".





Här ovan är mina alldeles egna röda vackra snöskor :)



^ Grabbarna bygger vindskydd



^Två nöjda grabbar



^underbar utsikt :)



^ Rickard eldar så vi ska få oss nå mackor :)



^ Grabbarna bestiger "berg" och försöker även ta sig ner





De va lite bilder från denna dag iaf :)

Söndagen vart i familjens tecken, mor o far kom upp från Jämtland o hälsa på, till middag dök även svärmor o svärfar upp :)

Idag måndag så har svärmor varit här o hållt mig sällskap och nu blir de att packa inför lite arbete!

På återläsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0