Grönt eller blått?

Jaa gardinera som hängde i vardagsrummet var gröna men fick bytas till blåa istället då dom stal för mkt värme från elementena.

Har "snygga" tassels i gardinera här på nedervåningen, förstår inte hysterin över dom, dom funkar, slipper man knyta band som sak sitta perfekt dessutom. Enda positiva enligt mig ;)

Helgen har innehållet jobb, dåligt med sömn och en massa spring på toaletten av ngn jävla anledning för jag dricker inte så här pass mkt vätska! Suck. Jag tror att de har med att göra att jag slutar snusa.. Kroppen måste va förstörd eller nått? Kommer ju bli tom på vatten.. Funderar skarpt på att köpa resorb då jag är sämst på att hinka i mig vatten och nu dessutom börjar jag ju jobba heltid... Satan. Jaja, de orndar sig väl.

Sluta snusa för med sig allt negativt som jag bara kan komma, niktoinsuget är på tusen, dom här "snusarna" som är gjorda på örter smakar snusk! Svider då de är så torra... Jag är hungrig dygnet runt, sugen på allt.. Men de funkar bra på jobbet, där finns de kaffe o kex om man behöver och vi äter o fikar så pass ofta så jag klarar mig faktiskt. Men hemma, snart är nutellaburken slut, allt godis uppätet :P

Plus mitt otroliga humör, någon som minns mig från förra gången? Nu är jag inte lika hemsk som den gången sämst är humöret på morgonen innan jag har fått i mig frukost sen funkar de någorlunda under dagen, de får dock inte jävlas fööör mkt på jobbet för då står jag o hoppar o svär tyst för mig själv haha.
Har haft goa arbetskamrater som har hejjat på mig i helgen, dom är för söta :D Helt underbart helggäng som jag har jobbat med nu i helgen, finns nog inge bättre faktiskt.

På återläsning gott folk, nu känns de som att de skulle sitta fint med lite lunch innan jobbet börjar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig gumman, och du kommer klara det fint. Kämpa på det jobbiga de går snart över. Gör vad som krävs, ta bara inge mer snus säger ja får de väl krävas godsaker o annat så länge. :) Du är bäst! PoK<3

2012-02-13 @ 19:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0