Halsont..

Jajjemen, de kom igår morse, har försökt med ingefära o honung, honungste, zyx och alla andra halstabletter.. Tok åt apelsin igår o drack i mig massor med apelsinjuice...

Men vaknade inatt, ännu tätare i halsen än tidigare, tror jag hade en sväng med feber inatt också..

Men när ja klev upp efter åtta va de bara lite lätt ont i halsen.. Fattar inget av de här men jag ska ner på stan idag så de blir nog till att gå på apoteket en sväng :P

Annars så rullar de på med jobb, fick ännu en heltidsvecka framför mig..

På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Mona

Hej! Vad kul att du kommenterade! Jag har nämligen inte hittat din blogg. Missade en bokstav. Jag är fräsch till helgen. Det är nog bättre redan ikväll ska jag tro. Men det känns i kroppen. Jag brukar inte bli såhär knäckt av en förkylning.

Hoppas att du klarar dig!!

Krya på dig!

2012-02-29 @ 12:51:21
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0