Hemma apoteket ;)






Ja såhär ser de ut när jag verkligen inte har tid till att bli sjuk!

Frukt i massor, apelsiner, mandariner o vad den tredje nu heter, Grape! Ska testa o se om jag gillar de...
Annars så Zyx, Berocca Boost, Sinova ska testas, Idomin salva (så inte läpparna spricker om nätterna), vitamin tabletter (vilket jag äter annars men behövde nya), mina astma tabletter, min special nässpray o sen köpte jag mig ett par rosa/vita stödstrumpor idag :)

Strulade runt på stan ett tag idag, hittade ingen baddräkt eller sportbh som jag ville ha... Surar fortfarande över de ;)

Fikade på UH och sen åkte jag hem, orkade inte va kvar för de där mötet/träffen.. Fick så jädrans ont i skallen...
Väl hemma vart de att åka o posta mitt paket, handla frukt o sen mysa ner sig i sängen med datorn :P

Har testat att göra Sheephards pie idag också, måste kryddas mer nästa gång, annars gott :)

På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Mona

Nu kan du inte misslyckas med att bli frisk! ;)

2012-02-29 @ 19:36:34
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0