Ledig helg! :)

Jajjemen sjukt skönt, dock har jag bara jobbat två dagar den här veckan men de är ganska så skönt att få vila upp sig inför nästa as vecka.. Ledig endast på onsdag o då ska man väl på arbetsförnedringen för nå möte med allt vårdfolk tydligen..

Annars så har två dagars jobb gått bra, tror jag iaf ;)

Micke o Christer har satt in diskmaskinen, tvboxen är inkopplad så ikväll blir de att se på tv som allt vanligt folk :O
vad tittar man då på? Känns sjukt faktiskt..

Borde plocka o stöka men de vill inte riktigt brinna i spisen så därför har jag inte tagit mig från köket än, vill få upp värmen innan man sätter igång med allt som borde göras.. Städat borde huset bli..

Fick ett telefonsamtal hemifrån Jämtland igår, känns sjukt att tiden har gått så fort, saknaden kommer smygandes på en, man viftar bort den tar en stor kopp te och blickar framåt istället.

Idag borde det:

  • städas
  • plocka bort allt från ena köksbänken... ser ut som ett helvete där... SUCK
  • ringa o kolla om jag får skicka in mina skor..
  • handlas
  • grytan skall göras
  • tulpanerna borde slängas ut
  • ta mig i kragen o gå igenom alla Napping bilder och se vilka jag ska skicka till den här bruden som ritar av fotografier..

 

De är väl dagens måsten, ett är redan avklarat sen innan så de har jag inte skrivit upp, att ta fram kött o bröd ur frysen.

Nej här blir inget gjort, på återläsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0