Livet rullar på i ultra rapid...

Så bloggen blir lite efter kan man säga, vet inte heller riktigt vad jag ska skriva om egentligen? Kom med förslag vett ja.. Ser att folk är inne och läser min blogg men dåligt med kommentarer må ja säga ;)

Annars så jobbar jag, förra veckan en enda dag, vilket resulterade i brödbak x 2, kakbak x 2, så man kan ju inte klaga på att jag inte gör nått iaf ;)

Den här veckan har varit lugnast i Sverige tills idag? Vart inringd på jobb imorse, skulle sluta ett men fick gå upp på Plan 2 då de behövde mig på intro där så jag gjorde klart mina brukare o drog upp efter fika, intro där till fem och sen hem. Känner mig ganska förvirrad egentligen, skulle verkligen behöva en riktig intro morgon men de hinns inte med då jag jobbar hela helgen på plan 1. Och på måndag rullar de igång med en intro kväll på plan 2 för att sedan rulla på med ett helttidsschema i tre veckor där uppe och sen kommer de rulla på med mer schema nere på plan 1. Känns skönt samtidigt lite konstigt att komma in på banan igen o jobba 100%

Har haft turen att ha Beccs som stöd i en del irriterande grejer under veckan, du är fasiken guld värd! <3
Always soulmates.

Lägger annars puzzel, inköpt tre stycken 1000 bitars här i veckan o ett är snart lagt :O
Broderingen börjar ta form och den är förhoppningsvis klar till jul ;) Annars blir de gran utan julgransmatta haha de kommer bli snyggt or not :P

Nej de va väl allt för nu, finns säkert tusen saker att skriva om men orkar inte riktigt och vet väl inte hur jag ska sätta orden för att de ska låta vettigt osv.

Så de är väl bara att fråga om de är ngt ni undrar över ;)

På återläsning!


Kommentarer
Postat av: Becca

Anytime for you, always soulmates<3

2012-02-11 @ 02:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0