Yrväder!

De är just vad de är idag, de tooook jävla blåser men är ändå plus ute :D

Så jag kunde inte låta bli, tog o bestämde mig för att jag tyckte om kängorna som Micke beställt åt mig och letade fram hans snöskor (utan hans vetskap) o drog på mig alltihopa o tog med mig kameran ut i skoterspåret :)



En egobild kanske vore på sin plats i den underbara solen :D




Mina nya vinterkängor o Mickes snöskor :)





















Bakom mina solglasögon jaa osv.














Sista bilden är från skogen när man bakom de lilla krönet kommer ner på våran gård :D

Underbart skönt ute även fast de blåste, vart på tok för svettig även fast jag inte hade mkt kläder på mig men när jag väl hade hittat tekniken så va de så skönt :) Nu fattas de bara ett par längdskidor så är de perfekt för att va ute typ jämt fast med olika grejer :D

Blir antagligen ner till Övik idag o shoppa upp ett par egna snöskor ;) o mat så klart :D

På återläsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0