Ännu en tid har passerat oss...



Jag tänkte att de kunde va trevligt med en bild att börja med, en blombukett Micke köpte åt mig :)

Sen sist så har jag gått intro som personlig assistent. Både bra och dåligt. Inte riktigt min grej, de händer för lite... Menmen, de blir ju pengar iaf.

Hmm mer då, jo vi har varit till Räckeberget där vi hade grillning o mys med cykelgänget :) Åkte snövessla upp! :D tyvärr vet jag inte vart kabeln är till mobilen så de blir bild på den sedan.. Men de va iaf en otroligt härlig kväll/natt. Lätt värt att göras om :D

Annars så plockar vi ur lägenheten i Gideå, igår packade Micke in ett lass som ska på skroten och jag städade nästan klart hela badrummet. CHECK! De känns skönt om ngt när man kan stänga en dörr för att de är klart!

Vi leker med puzzel, ett händelsepuzzel är klart, blir bild på de sedan, nu är de ett endast 500bitars puzzel som jävlas med oss! De är massor av blommor, varför sa jag ens att jag ville testa??!! ;)

Jo men jag var ju till äldreboendet här i Husum igår, lämnade in alla mina betyg o referenser. Inväntar samtal från dom, dom borde ta mig, dom behöver vikarier. Håll tummarna! De är som typ 10 minuters bilfärd dit så de vore perfa!

Idag är en dag som alla andra, diskar, tvättar osv. Har även städat upp efter att en lampa gick i golvet häromdan. Pluggat på hur torktumlaren fungerar och drygar runt med spel på Fejjan för att tiden ska gå.
Sen så blir de att dra ner på stan med Micke, ta Arbetsförnedringen, handla födelsedagspresenter, handla mat, nytt puzzel kanske? Och lämna skrot på Må.

De va väl allt för idag de. På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0