December rusade iväg...

Ja de är helt sjukt hur fort de har gått..

Men sen de va ett inlägg som faktiskt hörde ihop med resten av de "tidigare" livet så hann jag med att vara iväg på julbord med Mickes åkeri, otroligt gott och massor av mat! Fyyy säger ja bara. Meen som vanligt vart de mest kött o fisk för min del :P

Julen firades hemma på VästerÖvsjö tillsammans med familjen, Micke, Jimmy och farmor&farfar. Mys :)
Juldagen som vanligt i Håsjö med allt vad de innebär ;)
Annandagen packade vi släpena och packade lite mer lådor.

På tisdagen drog vi järnet upp till Örnsköldsvik.
Där möttes vi upp av Mickes föräldrar Christer och Lisa som hjälpte till med flyttandet. Gubbarna drog järnet till Gideå för att hämta en massa av Mickes grejer så vi inte skulle ha allt tungt kvar när vi var ensamma.
Lisa hade gjort en otroligt god gryta som vi åt i vårat nya hem :)
Sen drog allihopa hemmåt till sig, vart väldigt tyst och tomt i ett stort hus fyllt med lådor kan jag lova. Vi fortsatte ett tag med att packa upp och åkte sen till Mickes lägenhet där vi sov.

Onsdagen innehöll ännu mer flyttstök, Christer kom förbi och hjälpte oss och Richard kom också :) Sängen vart flyttad och första natten i nya huset kom :D Mkt konstiga drömmar, en hel del mardrömmar för oss båda av någon konstig anledning :O

Torsdagen drog vi till Sundsvall där vi handlade badrumsskåp, garderober, byrå och en massa annat smått o gott. Vi hämtade även upp Lillan som var i Sundsvall och drog sen hem till huset.

Sen stökades det på i huset och nya året firades in här tillsammans med Lillan, Richard och Pelle. Lugnt och skönt. God middag, trerätters och sen en massa spel :D Precis som de ska vara. :)

Lillan drog sen hem med bussen, Micke började jobba och jag stökade på i huset och bakade.

I helgen hade vi inflyttningsfika tillsammans med Mickes cykelkompisar. :)

Igår var jag iväg på arbetsintervju, ska börja att ha intro imorgon :O spännande! :D
Sen vart de att göra stan tillsammans med svärmor :) Hittade en del saker och hittar nu lättare till affärer som jag kan tänkas vilja gå på ;)

Idag är ännu en ledig dag hemma i huset, jag eldar, diskar, tvättar och funderar på middagsbestyr. och om man ska orka baka nått. Tror jag skjuter upp bakandet till en annan dag typ nästa vecka ;)

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0