Tankarna snurrar och tiden rusar iväg...

Jaa alltså efter att jag hade skrivit de där inlägget så hittade jag min älskade kalender :D

Och i fredags så ringde dom, tre dagars intro på plan 1 på Husums sjukhem CHECK!

Lördagen vart till att stöka och städa i Mickes lägenhet i Gideå, badrummet och köket klart! Och nu är de bara de sista som ska bäras ut och kastas och sen är de bara att städa av golvena som är klart för allt annat är redan avklarat! :D

Söndagen klev vi upp tidigt åkte hem till Övsjö :) Sen så drog hela familjen vidare till Kälarne där de vart till och fira Mio som fyllde ett :) Linda hade gjort en otroligt fin tårta med Pingu på, smakade smaskens, dock hade jag fikat alldeles innan vi åkte och fikade antagligen för mkt... Fick inte i mig så mkt fika :O Hur tänkte jag där liksom? Även en perfekt stor morotskaka åt jaa ;)

Sen så vart de till att åka hem, göra middag, hämta grejer, packa in grejer. Spela lite tvspel och middag, mammas Kassler i ugnen! Mums!

Efter de vart de Sönnasjön för att gratta Isac och Erik som hade fyllt år :) Glassmys där och mys med hundarna :D Tror någon vart lite förtjust i Auni dessutom ;)

Sen vart de hem, ungdomarna skulle med bussen till stan och vi andra tittade på tv innan de va dags för sängen.

I måndags klev vi upp, packade bilen med grejer, har bla. tagit med min sadel hit för att jag ska få den att må bra igen.. Den är inte snyggast just nu...

Drog sen ner på byn, lämnade av lite grejer och åkte till Karro där vi åkte med till Bräcke för skolavslutning!
Väl i Bräcke hade lärarna gjort god paj, hör jag äta paj? ;) Ngn som har blivit sjuk tro? :P
Fick en fin nalle med änglavingar och en jätte fin nalle i glas av Micke :)

Sen så va de bara att åka hem till Kasamark, ett stop i Sollefteå för lite mat och sen på Willys i Övik för att handla lite mat för veckan.

Sen har veckan snurrat på, igår hade jag intro 7-17, idag 7-17 och imorgon 13-21:30 :)
Känns riktigt bra där faktiskt :)
Och idag ringde dom från Nordmaling där jag sökte jobb i december och vill ha mig på intervju för 75%arn jag hade sökt :O
Alltså vad göra när alla vill ha en? Inte för att skryta men att va eftertraktad är en otrolig känsla faktiskt och stressande och ibland vill jag bara åka hem till min trygghet haha.

Menmen, de ordnar sig nog.

På återläsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0