Födelsedagen och lite annat smått o gott

jaa vi fick ju lägderna slagna vilket jag är mkt glad för så här kommer de en liten bild som Micke har tagit :)
Jag har putsat fönstrena och bytt gardiner, är sjukt nöjd över hur de vart :)
Köket här ovan :D Dock lite jobbigt ljus men ni ser ju vad de är hoppas ja :P
Sovrummet här då.
Och ett otroligt ljust vardagsrum och jaa våra kaktusar blommar nu :O De ska blomma i november eller till jul, fått fnatt tro?
Min födelsedag började med frukost på säng strax efter fem :D
sen spenderade jag med att köpa plant, plantera, sola, busa med Dalton, sätta ut alla kryddor och plantera ut tomatplanterna och jaa de har till o med kommit blommor på tomatisarna, det finns hopp :D
Sen kom Rickard hit och åt grillat med oss och spelade kort.
Jag fick som ni har sett tidigare utomhusmöbler av svärföräldrarna :)
Av mor o far fick jag en assistent fast den har inte kommit än ;) Den va sen i leveransen typ.
Av Micke har jag fått en underbar blå orkidé, en vattenkanna som jag hittade nere i Kosta som jag bara mååååste ha, en söt skål med ett hjärta i botten, en annan större skål med tillhörande assietter, vilka jag hade missat så de va roligt :D
Jordgubbar som är blandade med ananas, ska bli spännande att se vad de blir :D
Mina örter fick som sagt flytta ut till sparrisarna och ner i jorden hamnade även tomatisarna som verkar trivas :D
Ja så här blå är min underbara orkidé :D
Igår tog jag och Dalton o hängde med Micke en sväng och åkte lastbil :)
Sen på kvällen va vi ute och fiskade, gissa vem som fick fisk! :D Moahaha, den ligger bra  i frysen nu och inväntar fler abborrisar inför rökning, muuuums :D
Sen måste de väl in nå bilder på vilde Dalton? :)
De va väl allt för den här gången, imorgon går jag på fyra eller fem nätter, minnet sviker när man har varit ledig mest en vecka, ja och jag har sovit, mkt otroligt mkt måste nog höra av mig till Erica för lite massage framöver.
På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Sara

Så mysigt ni har det! :) Jättesnygg orkidé också, ovanlig färg måste jag säga. Man skulle ha haft sig en sån ;)

2012-07-02 @ 15:01:07
URL: http://saralundins.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, kanske kan övertala min karl om att jag vill åka och plaska runt på paradisbadet, isåfall hade vi ju kunnat tittat in hos er :)



Hm, undra om man kan få dom att hålla sig blå på något vis.. :s

2012-07-03 @ 13:46:15
URL: http://saralundins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0