Försovning o hörselnedsättning...

Jaa ngt annat kan jag inte skylla på än min hörselnedsättning för tillfället.. Hörde inte sex jävla larm, helt sjukt, brukar ju hoppa upp efter första i vanliga fall när ja ska jobba...
Men Micke ringde o kollade mig som tur va så fem i sju stod ja på jobbet på plan 2, ombytt o klar!

Vi gick kort idag eftersom alla lider av denna förkylningsvåg som går... :-S Jag hoppas att de inte tar i lika hårt i mig som alla andra... Jobba heltid o bli förkyld känns inte som en bra idé... Inte just nu :O

Annars så gick de bra idag, fick tillbaka orken efter att vi hade ätit frukost på jobbet, kändes mindre yrsligt dessutom.

Dagen rullade på som vanligt, alltid ngt att göra, vilket jag älskar med att jobba.

Väl hemma vart de middag, lasagne, lite bokläsning, en promenad med Micke, tagit in ved, gjort semlor o jasåklart svullat semlor till att bygga puzzel :D

Tänkte bara göra en snabb skrivning när jag ändå gick förbi datorn när jag va ute o snytte mig i köket, tack vare att de börja släppa börjar hörseln komma tillbaka! :D

De bästa idag är nog att varken jag eller mina vårdtagare har hört vad varandra har sagt *asg* Båda parterna skriker typ va. haha.

Nej de va väl allt för idag tror jaa, på återläsning!

Kommentarer
Postat av: Mona

Herre gud, kanske jag ska ta hörselskydd i helgen ifall det blir höga decibel! :) :)

Jag som dessutom bara hör på ett öra. Hörrö, vill du ha smilisar till bloggen så har jag en länk på min sida där du kan gå in och kika.

Vi ses!

2012-03-02 @ 08:13:27
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0