Ledig tisdag = Jämtlandsbesök!!

Jajjamen, min kära mor, syster o svåger kom upp igår :D

Vi träffades nere på stan för att shoppa loss, hittade mig äntligen en baddräkt! CHECK!
Mamma köpte Omega3 till oss alla o till sig själv haha. Här ska de hållas friskt framöver är väl tanken.

Annars så myste vi runt på stan, käkade på Mamma Mia, åkte o shoppade o sen hem till Kasamark där de vart kaffe o efterrätt :)

Sen en massa surr innan dom skulle vända skutan hemöver, tar ju tre timmar från Kasamark o hem till mor & far.

Tänkte visa lite grejer som vart inhandlade igår :D



^En av blommorna mor köpte så jag skulle ha nått på köksbordet sötnöten :)



^Mor skämde även bort mig med en ny fin vas :D Hon ville inte höra mitt gnäll om att jag inte hade ngn lite högre som är vid, jag förstår INTE vad hon pratar om :O ;)




^Även två sånna här fick vi. Men maten fick ja iaf betala själv :)



^Jag fick mig en sen present av syster o svåger :)



^ Systeryster har själv gjort detta kort, är faktiskt riktigt imponerad av henne om ja ska va ärlig ;)

Idag bakas de för fullt o medans baket är i ugnen så pluggar jag till deligeringsprovet... Jävla frågor dom har på de här stället faktiskt.. Sånt som känns onödigt att ens fråga om egentligen..
Jaja bara att bita ihop o göra klart!

På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Becca

Haha fan va coolt, och lite creepy! Köpte exakt samma blomma förra veckan till vardagsrummet! Fast jag har en vit vas. :)

2012-03-07 @ 21:06:27
Postat av: Becca

Den lila alltså ;)

2012-03-07 @ 21:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0