Glöggmys!

Jajjamen när katten är borta dansar råttorna på bordet ;)
Så även ikväll :P
Micke är på Allmänlydnad med farbror Dalton och jag stannade hemma och gjorde sista skolarbetet, puuuh! Inne innan fredag till o med :) Bara därför skulle jag unna mig att se på Bonde söker fru på webben men de visade sig att de inte va något avsnitt i onsdags utan nån jävla FOTBOLL! Idioter... Jaja fler program att se fram emot men ändå.
När jag dessutom hade fixat en mugg med glögg med massor av mandlar i och fleeeera pepparkakor med Kavlies kläm Brieost! Mums ;) Allt för att unna sig lite extra ibland ;)

Annars då? Joo andra dagen avklarad på Barnavdelningen, ett speciellt jobb måste jag säga.. Jag känner att jag inte räcker till när barnen gråter av smärta... Annars är de intressant faktiskt :)

Nej nu tror jag att duschen vore en smart idé :) Kanske hinner värma upp sängen också innan Micke kryper ner med sina kalla fötter dessutom om ja har tur!

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0